torsdag den 19. juli 2012

Hjemvendt fra Århus.
















Vi vendte hjem fra ferie i Århus for et par dage siden. Men tiden er bare fløjet afsted og computeren har nærmest ikke været tændt.
Vi var et smut forbi Aros, hvor den store " Boy" og "Regnbue gangen" bragte forældrene glæde. Ester var lidt mere op at køre over turen til Djurs sommerland, hvilket jeg også godt kan forstå, for det var virkelig sjovt og hyggeligt. Mig, jeg flippede ret meget over vejen op til Kaløvig slotsruin. Den mest velholdte stenvej fra 1100 tallet. Det tager virkelig benene under mig, når jeg rigtigt kan mærke historien.... det kunne man der. Men man skal nok være lidt af et historie hoved, for at gå i flint over en gammel vej !
Så trods et par lidt for regnvåde dage, så havde vi en god tur.
Vi boede med udsigt til regnbuens ende.... ved Kaløvig strand camping i en af deres hytter med den fineste udsigt. Hvis man er til camping kan det virkelig godt anbefales. Skøn lille campingplads, med de rareste værter. Hjemvendt til København igen, står resten af ferien på hus-maling og sut-afvænning. Huset trænger virkelig. Og Ester er ved at være lidt for gammel til sutten, men er MEGET glad for den.

4 kommentarer:

  1. Området omkring Kalø er bare så skønt. For maaaange år siden gik jeg på Sproghøjskolen i Kalø, så jeg har trådt vejen til ruinen mange gange og svømmet adskillige km i Kalø Vig

    SvarSlet
  2. Jeg er ret stor fan af Aros, men har ikke været ved kløvning slotsruin i mange mange år, det må jeg lave om på :)

    SvarSlet
  3. Lyder som en hyggelig ferie(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away,
    hvor man kan vinde et gavekort på 250kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

    SvarSlet
  4. Lyder hyggeligt. Det er ellers nogle fine billeder, du har taget.. Hvilket kamera bruger du?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...